VW passat->vyleštěný luxus

Sídlo: Hodonín, ČR
WWW: www.facebook.com/mytiauthodonin
Email : mytiauthodonin@seznam.cz
Telefon: +420 606 300 056
Odpovědět
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Cílem bylo z passata dostat pořádný lesk a odstranit škrábace, tudíž se zvolilo vícestupňové leštění/renovace laku.

Většina dílů byla po lakování, avšak při stáří auta cca půlrok(serviska), tudíž byly poškrábány stejně jako původní, které se nelakovaly, jenom teda ty lakované byly poznat zalakovaným bordelem,pomerančem a celokrabatým lakem-nebyl to vyloženě pomeranč, ale do rovného pěkného laku to mělo taky daleko.
Lakované díly trpěly velice jemným zvrásněním okem těžce viditelným, avšak ubíraly mnoho lesku, jelikož nerovný povrch láme svělo a snižuje lesk i odraz laku.
Přeleštěním velmi silnou leštící kombinací past a kotoučů se toto zvrásnění a nerovnosti podařilo zmírnit na uspokojivou mez spolu i s trvalým odleštěním škránbanců z laku. Přelakování bylo brutálně tvrdé-vůbec se tomu nechtělo pryč,takže leštící kombo v podstatě to nejsilnější co vůbec je rotačka,FG300+tvrdší pěnový kotouč

Postup práce:
1.předmytí práškovou wapkou(dějuju bože za postavení v Hodoníně)
2-Vydrhnutí pneu i disků za použití bilberry. Jednu dobu jsem dělal s sufrexem, ale bill mi přijde na pneu o něco lepší, zatím jsem netestoval přímé porovnání ikdyž docela by mě zajímalo
3.Umytí karoserie speciálním silným šamponem-nějaký brutál CHg myslím extreme bodyywash
4.dekontaminace
5.Leštění chromové masky a lišt po obvodu auta.
6.Leštění cutting rotační leštičkou
7.Leštění finishing excentrickou leštičkou a lime prime+...velice mile mě překvapil oproti úplně na h*vno obyč lime prime, který leda jen mastil a půlhodiny odlešťoval excentrem hologramy po cuttingu. Jak jsem neměl rád obyč DJLP tak plusko se mi opravdu zaíbilo, ikdyž ho budu používat jen pod konvenční vosky.
8.Voskování collinite
9.Voskování disků BSD, jako takový testík co dokáže předvést na discích.
10.Impregnace pneumatik tradice.
11.Impregnace plastů BTTF-měl jsem takový ten čína aplikátor a moc dobře se mi s ním nedělalo-líp se mi dělá s nastříhaným molitanem.
12. dočištění a kontrola kvality+nafocení výsledku.

Čistá doba práce více jak 20h
Odrovnáno(spíš doděláno) několik kotoučů na rotačce.
Na excentru se mi velice šikovně podařil spálit vlněný kotouč za ani ne 5 minut v hodnotě 4 stovek :rolleyes:

POZOR: fotky se staly nefunkční, tudíž hodím jen odkaz na uložiště na fb
https://www.facebook.com/pg/mytiauthodo ... 2457517938



klasika



Asi po odstraňování smůly z laku nebo ptačince...no co už



2hý pokus o sundání smůly, ptačince



Nevim proč bylo tak poškrábané....prej od renovace světel před časem se na autě nic nedělalo, při čem by se to mohlo oškrábat. :unknw:




Setkal se někdo s tímto?
Já na autě měl jen plasty bez chromu a zatím jsem tohle neviděl
Zplesnivělý chrom :lol1:





Víčko nádrže a kola

Odtok jak jinak než ucpaný










Parádní kartáč na pneu


Když jsme na detailing clubu, tak jakože detailing



šla pěkně dolů...nezarezlá :thumbup:


Detaily poškození a tak








Detailing spodní hranky a kufru-bylo to na zablití


špejličky s vatou pomůžou


Ani neni potřeba čistit


Tak sory, splet jsem se


To už je lepší, ikdyž by to možná sneslo ještě vzít malým štětcem a nebo zubním kartáčkem, ale nebudeme hrotit u nedetailingového programu.




Dekontaminace
bez černých elegantních rukaviček by to nešlo :D


Tohle je prosím ze čtvrtiny střechy, ano střechy, takže ne, od asfaltu to černé není.



jakože detailing




Stav laku a částí-stříbrná se fotila fakt kuevsky blbě :vomit1:






Tohle by bylo potřeba vzít i smirky, ale to nebylo dojednáno a ani by nemělo u stříbrného auta moc smysl za broušení vypláznout dalších x peněz, takže se jelo jen co se dalo odstranit leštěním











Výsledky se po 20 hodinách dostavily











Ty fleky jsou od odpařené zkondenzované vody vevnitř světla



Rotačka makita...to je stroj.
Jen tak z hecu jsem koukl na uhlíky a hle! Brzo bych měl vyměnit uhlíky než rotor za 3,5 :D



DJLP+ lájm prájm plus se mi po první práci opravdu zalíbil, snad si to nepokazí




Zentool na finish krok mi vyhovuje, ikdyž občas bych dal za 8mm kmit království.



Na co všichni čekají, na tohle :lol:




Obrázek



.
Obrázek











Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) joshiki dne 15 lis 2016, 12:54, celkem upraveno 2 x.
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Uživatelský avatar
Piškot
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 11 dub 2014, 17:03
Bydliště: Stará Boleslav

Opět pěkná práce. Líbí se mi tu, že si rozepsal nějaké prostředky co si použil. Jaký kotouč si použil k LP plus?? Mám ho v plánu taky pořídit
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

super :thumbup: Fotoreport taky hodně dobrej ;)

LP+ je zajímací věc. Vzorkem z balíčku jsem finišoval mosazný lopatky ventilátoru a super. FG400 ani PF2500 nedokázaly na tý mosazi to, co LP+. Asi jsem rukou málo osciloval jelikož mi stále zůstávaly stopy po abrazivech, ale LP+ jsem vzal po silichromu a lesk jak blesk :D
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Díky, :smile:
jsem rád že mě už konečně nebuzerujete(oprávněně) :D

Ty přípravky vypisuju nerad, protože to co funguje mě a s čím umím dělat nemusí fungovat druhému nebo nemusí mu to s tím jít.
Na DJLP+ jsem zvolil na excentru střední univerzální tvrdost pěnového kotouče, sneslo by to třeba oranž shine mate a podobné tvrdosti.

Jojo, jak jsem obyč LP nesnášel, tak plusko je přesně to co mi do výbavy ještě chybělo.
Ale musím říct, že při nanášení collinite mi příjde, že se aplikátor na tom plusku zadrhává víc, než když jsem voskovával na odmaštěný povrch :idea:
Zatím jsem s tím dělal jen 1x takže na konečné závěry je brzo, ale zatím se mi na to voskuje o něco hůř.
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Uživatelský avatar
Denny
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 18 srp 2014, 18:19
Bydliště: Praha-Kladno

Dokonalá prácička, to asi muselo dát hodin :thumbup:
Jak se ti povedlo dostat ten sajrajt z hliníku? Už jsem se s tím dřív potkal u jednoho bmw, ale nic co jsem měl doma na to nezabralo :(
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

to je nějaký pochromovaný plast a šlo to odleštit-byla to nějaká pevně přichycená špína
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Uživatelský avatar
Rety
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 zář 2011, 10:46
Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
Obdržená poděkování: 2 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Ohledně těch světel. Jestli jsou po renovaci, tak nejspíš nemají lak - škrábou se rychleji. A moje domněka je že v zimě škrábe škrabkou na led nejen skla ale i ty světla
Rišan
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2014, 21:48
Bydliště: Ostrava

Ahoj Joshiki, k těm chromovým lištám... docela to řešili na VW clubu. Čím novější auto tím horší, jednomu to dokonce po roce vyžralo díry v chromu a neuznali mu reklamaci.
Jinak super práce na tom čuníkovi :thumbup:
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Dobrý tip na tu škrabku...to by asi mohlo být.
Jojo ohledně chromu mi majitel říkal, že na vw to řešili a začalo to dělat neplechu i na rok starém autě.
Díky, auto brutálně prokouklo a rozzářilo se ikdyž je to stříbrná, na které nic vymyslet nejde.
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Tak update po vyleštění před 10 měsíci. Tehdy strojně DJLP+ a 2 vrstvy collinite 476s.
Umýváno pouze na práškové myčce ehrle v Hodoníně a občas na jiných práškovkách, ničím nepřiživováno!
https://www.youtube.com/watch?v=qsp81V4IHsY

https://www.youtube.com/watch?v=qsp81V4IHsY[/youtube]
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Odpovědět