Na autě je poprašek barvy/bezbarvého laku

Příprava laku před aplikací vosku, čištění laku pomocí clay hmoty.
Uživatelský avatar
soray
Administrátor
Příspěvky: 2837
Registrován: 26 říj 2010, 14:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Dodo dělá lubrikaci s příměsí odstraňovače polétavé rzi, ale to ti na barvu moc nepomůže. Vzal bych osvědčenou klasiku, Dodo Born Slippy.
Obrázek M: mjaros@detailingshop.cz T: +420602542150
Jakub_123
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27 bře 2020, 18:18

Pánové,
děkuji všem.
Objednám, jak píšete :thumbup:

Ať se daří :drinks:
fery
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 črc 2015, 09:12

Omýt to normálním technickým lihem.Továrnímu laku absolutně neublíží ani když to budeš opakovat 10krát. Pokud by to bylo lakováno někde v garáži tak opatrně. Dlouholeté zkušenosti.
fery
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 črc 2015, 09:12

Omlouvám se za blbou radu. Pokud je poprašek z barvy s tužidlem tak to tak lehce nepůjde
Jakub_123
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27 bře 2020, 18:18

Čau hoši, tak sice je to už delší doba co se to tu řešilo, ale mám pro Vás odpověď/zpětnou vazbu, třeba to někomu pomůže.
PROBLÉM S POPRAŠKEM BARVY NA LAKU VYŘEŠEN.
Zkoušel jsem různé acetony, čističe laku, technický benzín (opatrně) ale jednak to nepomáhalo a druhak je toto všechno moc invazivní - úplně to lak vysušovalo.
Nakonec jsem provedl tyto body, za sebou jak píši a nevím, který z nich pomohl nejvíc narušit strukturu poprašku, ale zafungovalo to skvěle.
1. Celé auto přejet clayem (používal jsem střední tvdrdost) a poté pořádné mytí
2. Lak jsem poctivě odmastil, použil jsem Gyeon PREP
3. Nejdůležitější bod, kdy začal být vidět výsledek je tento...Celé auto jsem 2x za sebou přejel (RUČNĚ) lehce abrazivní leštěnkou DodoJuice Lime Prime, nechal zavadnout a poté rozlešťoval. Nicméně mapy poprašku, které se začaly lehce rozmatlávat stále zůstávaly.
Pak jsem přišel na způsob, který mě stál několik čistých hadrů, ale pomohl. Opět jsem část auta přejel leštěnkou Lime Prime, ale tentokrát jsem jí nenechával příliš dlouho zavadnout a rovnou !ČISTÝM! hadrem leštěnku "stíral" a to ne v krouživých pohybech, ale metodou mřížky a do ztracena.
Krásně bylo vidět jak na hadru ulpívají zbytky barvy. Nechal jsem na tom ruce. stálo mě to dnes 6h času (velký offroad) ale výsledek 100%.
4. Zítra to jen dodělám a lak "zatáhnu" přípravkem (sealantem/voskem) od FUSSO a to ve dvou vrstvách : )

Tak pokud bude někdo řešit podobné utrpení, tak to zkuste, podotýkám, že lak mám stříbrnou metalízu (je na tom vidět vše) a ještě to bylo korunované tím, že po té události co bylo auto postříkané plničem (poprašek černé), tak v záchvatu paniky jsem to chtěl rozlešťovat a dostat dolů strojně a nakonec leštička udělala na laku z toho poprašku takové "mapy", no hrůza, pak jsem se na to na několik měsíců vysral a dodělal až teď a vše ručně s postupem výše.
Tak hodně štěstí : )
JK
Odpovědět